O nas

Santander Consumer Bank to lider na rynku consumer finance w Polsce. Oferujemy kredyty na zakup towarów i usług, gotówkowe, karty kredytowe, różne formy finansowania zakupu samochodu oraz lokaty terminowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Posiadamy także różnorodne rozwiązania ubezpieczeniowe oraz kredyty gospodarcze przygotowane dla dealerów i komisów samochodowych. Od 12 lat jesteśmy częścią hiszpańskiej Grupy Santander, do której w Polsce należy również Santander Bank Polska (do września: Bank Zachodni WBK)

W 2021 roku po raz kolejny uzyskaliśmy prestiżowy tytuł Top Employer przyznany przez Top Employers Institute.

Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu.

Senior Marketing Manager
Miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: SMM/07/22

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja kampanii sprzedażowych marketing automation
  • Opracowanie założeń komunikacji marketingowej (brief: cel akcji, grupa docelowa, oferta, kanały komunikacji, Key Visual, Key Message)
  • Mapowanie ścieżek zakupowych na styku z zespołem CX dla obszaru auto
  • Komunikacja zaplanowanych akcji do partnerów i sieci własnej zgodnie z przygotowanym scenariuszem akcji wsparcia sprzedaży
  • Planowanie, realizacja i rozliczenie programów lojalnościowych portfela produktów auto
  • Planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego na bazie planu marketingowego dla portfela produktów auto
  • Przestrzeganie zgodności kampanii z obowiązującymi procedurami, konsultacje compliance, prawne, podatkowe oraz księgowe oraz konsultacje z zaangażowanymi jednostkami
  • Budowa założeń i wdrożenie narzędzia analiz działań konkurencji w obszarze komunikacji marketingowej. Analiza wyników i ich wykorzystanie przy planowaniu akcji wsparcia sprzedaży
  • Planowanie i budowa wytycznych do badań marketingowych z zespołem CX w obrębie pożyczek konsumenckich
  • Koordynowanie działań marketingowych na styku : produkt, sprzedaż, marketing, digital, CRM
  • Zarządzanie zespołem, motywowanie i wspieranie pracowników w rozwoju
  • Dbanie o pozytywną atmosferę w zespole

Nasze wymagania

  • Minimum 8 lat doświadczenia w obszarze marketingu skierowanego na wsparcie sprzedaży na rynku motoryzacyjnym
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz decyzyjność
  • Wysokie umiejętności interpersonalne, nastawienie pro-team
  • Mocne umiejętności przywódcze
  • Umiejętność organizacji pracy, planowania i działania zgodnie z przyjętą strategią (KPI, harmonogramy)
  • Umiejętności wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji biznesowych na bazie danych i liczb
  • Znajomość zagadnień z obszaru kampanii online, social media i e-mail marketingu
  • Współtworzenia grup projektowych wdrażających nowe produkty, oferty, usługi
  • Doświadczenie w pracy z systemami typu CRM (mile widziana znajomość Salesforce)

Mile widziane

  • Doświadczenie pracy w metodologii Agile oraz prowadzenie zespołów zwinnych

To oferujemy

Możliwość dalszego podnoszenia kwalifikacji i kreowania własnej ścieżki kariery poprzez szkolenia oraz współpracę z doświadczonymi specjalistami w ramach międzynarodowej korporacji finansowej

Aplikuj

Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem.
Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.
Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są na https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/

ZOBACZ TEŻ

Jak stworzyć strategię CX na medal? Zadbać o doświadczenie pracowników
3 sierpnia 2022
  Budowanie customer experience w czasach swobodnego dostępu do internetu jest...
Czytaj więcej
Dodatkowe środki bez niespodzianek
27 lipca 2022
  W dobie szalejącej inflacji i rosnących stóp procentowych szukamy narzędzi...
Czytaj więcej
Stała rata pozwala korzystać z lata
20 lipca 2022
  Na wakacjach chcielibyśmy odpocząć od codziennych obowiązków. Po całym roku pracy...
Czytaj więcej