O nas
Santander Consumer Bank to lider na rynku consumer finance w Polsce. Oferujemy kredyty na zakup towarów i usług, gotówkowe, karty kredytowe, różne formy finansowania zakupu samochodu oraz lokaty terminowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Posiadamy także różnorodne rozwiązania ubezpieczeniowe oraz kredyty gospodarcze przygotowane dla dealerów i komisów samochodowych. Od 12 lat jesteśmy częścią hiszpańskiej Grupy Santander, do której w Polsce należy również Santander Bank Polska (do września: Bank Zachodni WBK)
W 2021 roku po raz kolejny uzyskaliśmy prestiżowy tytuł Top Employer przyznany przez Top Employers Institute.
Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu.
Twój zakres obowiązków
- Realizacja kampanii sprzedażowych marketing automation
- Opracowanie założeń komunikacji marketingowej (brief: cel akcji, grupa docelowa, oferta, kanały komunikacji, Key Visual, Key Message)
- Mapowanie ścieżek zakupowych na styku z zespołem CX dla obszaru auto
- Komunikacja zaplanowanych akcji do partnerów i sieci własnej zgodnie z przygotowanym scenariuszem akcji wsparcia sprzedaży
- Planowanie, realizacja i rozliczenie programów lojalnościowych portfela produktów auto
- Planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego na bazie planu marketingowego dla portfela produktów auto
- Przestrzeganie zgodności kampanii z obowiązującymi procedurami, konsultacje compliance, prawne, podatkowe oraz księgowe oraz konsultacje z zaangażowanymi jednostkami
- Budowa założeń i wdrożenie narzędzia analiz działań konkurencji w obszarze komunikacji marketingowej. Analiza wyników i ich wykorzystanie przy planowaniu akcji wsparcia sprzedaży
- Planowanie i budowa wytycznych do badań marketingowych z zespołem CX w obrębie pożyczek konsumenckich
- Koordynowanie działań marketingowych na styku : produkt, sprzedaż, marketing, digital, CRM
- Zarządzanie zespołem, motywowanie i wspieranie pracowników w rozwoju
- Dbanie o pozytywną atmosferę w zespole
Nasze wymagania
- Minimum 8 lat doświadczenia w obszarze marketingu skierowanego na wsparcie sprzedaży na rynku motoryzacyjnym
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym
- Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz decyzyjność
- Wysokie umiejętności interpersonalne, nastawienie pro-team
- Mocne umiejętności przywódcze
- Umiejętność organizacji pracy, planowania i działania zgodnie z przyjętą strategią (KPI, harmonogramy)
- Umiejętności wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji biznesowych na bazie danych i liczb
- Znajomość zagadnień z obszaru kampanii online, social media i e-mail marketingu
- Współtworzenia grup projektowych wdrażających nowe produkty, oferty, usługi
- Doświadczenie w pracy z systemami typu CRM (mile widziana znajomość Salesforce)
Mile widziane
- Doświadczenie pracy w metodologii Agile oraz prowadzenie zespołów zwinnych
To oferujemy
Możliwość dalszego podnoszenia kwalifikacji i kreowania własnej ścieżki kariery poprzez szkolenia oraz współpracę z doświadczonymi specjalistami w ramach międzynarodowej korporacji finansowej
Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem.
Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.
Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są na https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/