Obecnie do naszego biura we Wrocławiu, poszukujemy pracowników na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej
Główne zadania:
- obsługa infolinii kredytowej - rozmowy przychodzące (udzielanie informacji na temat aktualnego stanu umowy obecnym klientom banku)
- dbanie o pozytywny wizerunek banku
Wymagania:
- dyspozycyjność w godz. 8-19 od poniedziałku do piątku (praca zmianowa, tydzień na rano i tydzień na popołudnie)*
- znajomość obsługi komputera
- dobra dykcja
- wykształcenie średnie
- niekaralność
*W tym zespole obsługujemy różne procesy i produkty bankowe dlatego, w późniejszym okresie zatrudnienia godziny i dni pracy mogą ulec zmianie.
Oferujemy:
- umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia - oferujemy możliwość pracy na 1/2, 3/4, 7/8 lub cały etat
- gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz premie - rozliczane w trybie comiesięcznym
- możliwość rozwoju, udział w różnorodnych szkoleniach
Benefity:
- dofinansowanie do karty Multisport
- prywatna opieka medyczna LuxMed
- imprezy integracyjne, świadczenia świąteczne
- dofinansowanie do zakupu okularów
- zniżki na zakupy we Wrocławskich galeriach handlowych oraz sklepach internetowych
Więcej informacji na temat pracy w Santander Consumer Banku przeczytasz na naszym blogu: https://www.blog.santanderconsumer.pl/
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku „APLIKUJ”
Santander Consumer Bank SA zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Jeżeli będziemy zainteresowani Pani/Pana kandydaturą skontaktujemy się w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania Pani/Pana aplikacji. Po tym czasie nie będziemy przetwarzać Pani/Pana aplikacji do celów przyszłych rekrutacji.
Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem. Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego. Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są na https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/